Wie ben ik?

Ik ben Joost. Een buitenmens, een echte gastheer en jouw belevingsgids in het bos. Ik hou van natuur, gezelligheid en oprechte ontmoetingen.
In het dagelijks leven werk ik met mensen met een visuele en meervoudige beperking. Dat werk heeft mij veel geleerd over aandacht, geduld en hoe waardevol kleine momenten kunnen zijn.
Mensen omschrijven mij vaak als rustig, open en iemand bij wie je jezelf kunt zijn. Ik geloof dat mensen het beste tot hun recht komen wanneer ze zich welkom, gezien en ontspannen voelen. Zonder druk of verwachtingen.
Buiten zijn is voor mij de basis. Een wandeling door het bos, een kop koffie op een mooie plek of een goed gesprek aan het water. Juist de eenvoudige dingen maken een dag bijzonder.
Met Eropuit met Joost deel ik die rust en gezelligheid graag met anderen. Geen druk programma of volle agenda. Gewoon samen op pad, in een ontspannen sfeer met aandacht, humor en plezier.
Mijn uitjes zijn er voor mensen die gevoelig zijn voor prikkels, moeite hebben met drukte of gewoon behoefte hebben aan rust, natuur en persoonlijke aandacht.
Als gastheer zorg ik voor een fijne en vertrouwde sfeer waarin niets moet en veel mag. Dan ontstaat er vaak vanzelf meer rust, plezier en echt contact.
Ik ontmoet je graag eens buiten, in de natuur.